pro vyhledání produktu
Reklamace
Ačkoliv prodáváme pouze kvalitní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 325 561 710, nebo e-mailem jaroslav.konicek@lukon-glads.cz.
Při reklamaci zašlete zboží zpět na vlastní náklady na naši adresu jako obyčejný balík (ne na dobírku). Vždy přiložte originál nebo kopii Vaše objednávkového listu spolu s reklamovaným zbožím. Do zásilky uveďte důvod reklamace. Bez těchto náležitostí nejsme povinni reklamaci uznat.
Bez objednávkového listu nebude reklamace vyřízena, proto si jej pečlivě uschovejte. Chtěli bychom Vás požádat i o uvedení telefonního čísla, e-mailu, usnadní a urychlí nám to komunikaci s Vámi při vyřizování reklamace.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.